2011-10-30

Söndag!

Det är söndag, vi sov en timme extra eftersom vi ställde tillbaka klockan inatt...
Eller så gjorde vi inte det...Malte skulle upp halv sex (egentligen) halv sju som vanligt
och det va bara o väjki päjki...Vi har hittils hunnit med tipspromenad runt Gullringen,
givetvis vann jag på 11 rätt i vårt gäng..Och va tror ni, jo vinsterna på 11 rätt
va slut..Otippat att det skulle hända mig. Men ja är sketastolt ändå! Haha!

Malte sover middag...Jag har hunnit städa toaletten, Niklas byter däck
och nu förbereder jag dagens middag..Panerad torsk med dillsås & pot.
Våran matgäst idag är otippat mamma, men dä ä så trevligt när ho vill komme!

Ikväll ska ja krypa runt på knä i hela huset tänkte jag...och torka lister.
Finns lite roligare saker att göra men nångång om året såhär till jul
kan man väl göra saker ordentligt.

Veckans planer består av mest lek och bus. Mammagrupp på tisdag och
torsdag blir det förmodligen mammafika här ute i bushen!
Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar