2011-10-28

Dagens.

God morgon mina vänner!
Idag fick jag sovmorgon till åtminstone tio över sju, ingen är gladare än jag.

Igår va det torsdag, idag superfredag. Gårdagen spenderade vi inne
i stan på förmiddagen på öppna förskolan. De va trevligt men ingen grej för
mig tror jag. Är inte så mkt för att stå i en ring och leka att man är indianer och dansa..
Haha, nej så är det kanske inte men. Och Malte är för stort för att vilja sitta stilla
och bli kittlad och vice versa. Men nu har man iallafall testat, fortsätter nog ägna
mig åt mina "hemma-mamma-fikor" istället. :-)

Idag ska vi in till BVC vid elva på 10månaders kontroll. Jovisst seni, Den lilla
marodören blir 10 mån på söndag, hujedamej va de går.
Sen en snabbfika med Jossan, sen hem och få lite ordning på godset. Dammsuga
om jag ska ha två illbattingar här i eftermiddag!

Lite ledsen att ja inte kan träffa Anna-Stina och hennes bebis på jobbet, men
räcker inte tiden till så gör den inte!

Nu blir det Musses Klubbhus!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar