2011-10-26

Telefonproblem.....

Måste ut med lite arghet....Vad för ända in i hela helvetet har
man en telefon till och man inte kan svara?!?!?!
Nåja, en och annan svordom har läckt ur min mun, gissa vem
jag va arg på. Jo givetvis min sambo! Onödigt och sitta i möta hela tiden tycker jag.
Sen har vi det här med att ringa i hemtelefonen samtidigt som man sitter
vid datorn...Det funkar inte riktigt, nätet bryts hela tiden. Inte heller så störande.

Malte har tagit en powernap, sköna tider! Mellan 0730-0900 och 1230-1330
är kvalletid nu om dagarna då Malte jämt sover dessa tider. Det är då man
hinner med att blogga, tvätta, diska och plocka plocka..Men att få göra dessa
saker i fred är guld värt. :-) Nu vaknar han snart och då blir det lek...!

Vissa saker har jag och min sambo äntligen tagit tag i och det känns
underbart! Det kommer bli så mycket roligare från och med nu.

I eftermiddag blir det ragger och fläsk till middag, min mor (som förövrigt
trycker upptaget när jag ringer..också inte uppskattat så egentligen skulle
hon inte få nån middag idag) kommer också och äter...Sen blir det
storshopping på Willys!

Imorgon blir det Klädvisning nere hos Madde, trevlig!

En sak till...en onepiece är äntligen på väg hem!

1 kommentar: