2011-11-25

Bajs.

Ja fan va han bajsar idag ungen? Mer tänder på g? Snoret rinner,
mat är inte så gott... Nåväl nåväl.

Vi va nyss på Woffes och inhandlade oss en ljusstake, då jag
förra året tydligen va ubersnål och gjorde min egna ihopknapta
ljusstake av ett vedträ så bestämde jag mig iår för att köpa en ny.
29,90 :- döh, sketabilligt! Hämtade även ut ett paket från Jotex.

Så nu har vi julfixatklart köket, Maltes rum, Tomtefan i hallen
står på plats (Malte har bara puffat omkull han...3 ggr?). Allt är
nästan klart, förutom mina vita julstjärnor som står o torkar i källarn.
Japp där va ja dumsnål och ville ha vita...Och va gör man då? Jo man mååålar!

(ja det va BARA julgardiner i jotex-paketet, typ...nästan...)

Jag skulle jättegärna lägga upp lite bilder på vårt julfina hem.
Men den här underbart fina smidiga bloggen gör så att om jag
tillför en bild till en text blir det helt plötsligt mellanrum mellan
raderna jag skriver. Hur fan kom dom dit??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar