2011-11-28

Tålamod....

....är fiskarens bästa vän! Nåja o jag är ingen jävla fiskare och jag
har inget tålamod. Speciellt inte när jag har en tjurig son som är dödstrött
samtidigt som Theo trycker upp alla gosedjur som finns i hela världen
i ansiktet på han. Inte lätt o komma till ro då. Men jag är glad ändå...
eller så är ja inte det! Finns nog inget värre än en övertrött unge.

Måste bara få lätta mitt hjärta lite.....har en otrolig stor längtan
i kroppen! Vad undrar ni? Något stort, något mäktigt ska hända..
På fredag händer det! Woooowooooo, ULLARED! igen? Ja vadå,
tre ggr på ett år tycker inte jag är mycket. Alldeles sådär lagom ;-)

Tänk en dag utan barn, fylld med shopping och så ska min alldeles egna
hallonstjärt följa med, Jossan! En 3 timmars bussfärd tur och retur
fylld av skitsnack. Underbart!

1 kommentar: