2011-12-17

Hej mitt vinterland.




Va på lussetåg på dagis i veckan, Theo tyckte detta va lite fånigt och gick o ställde

sig långt från tåget och så allmänt lurig ut. :-) Fasters fis!


Det är lördag, jag vaknade med huvudvärk och halsont från helvetet.

Det är snart jul, tiden då ja brukar va sjuk. Så jag är inte förvånad.

Madde skickade sms igår och frågade om jag ville med in på marken idag.

Visst panodilen har gjort susen, men in med vagn, in med malte, ut med

vagn, i med malte, på med regnskydd, plaska runt på torget...Nja.


Jag skulle vilja åka in, men inte i det här vädret.



Vad önskar ni er i julklapp? Högst upp på min önskelista står en Kitchen aid. Dock vet ja

att ingen ger mig en julklapp för 5 papp...Men jag lever fortfarande kvar

i min dröm att jooo det kanske är nån som köpt.........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar