2011-12-18

Vart försvann helgen?

Ja vart i hundan försvann helgen? Jaa vett i fann...
Men vi har iallafall hunnit med lite, lördagen började
vi med en fika hos Fam Josefsson och sen gick vi hem o
börja styra. Jag bakade frallor till Maltes kalas sen fick
jag även ihop två limpor kubb. Niklas stod för maten , det blev
Potatismos och ostfyllda biffar med lök. MUMS!

Sen blev det bara tv och mys resten av kvällen. Idag
hämtade jag in Theo en sväng så han va här ett par timmar.
Sen har det bara blivit lek och tv. Härlig helg med andra ord.

Imorgon blir det julfika på jobbet om jag inte vaknar med feber.
Men har ja klarat mig utan det en hel helg och bara haft fi**ont i halsen
ska det nog inte va nå fare!

Snart är det jul.....jag är som vilket barn som hellst. Ja bara längtar.
Dan före dan före dan före dan före dan före dopparedan.....räknar ner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar