2012-01-29

bara för att...

Som ni vet och sett såg ja alltså ut såhär för 4 ? år sedan...Och låg då på 105kg.
Idag ser ja ut såhär. Lång väg kvar. Men bara för att man ska kunna se resultat måste man ta kort, givetvis.

Jag vet att det är säkert flertal som kommer störa sig, jag vet att ja fortf är 15kg för mycket. Men va fan. Det är jag, bloggen är min och jag väljer vad ja vill visa/skriva. Sen får ni välja hur mycket ni läser och hur mycket ni bryr er.

Och nej, jag spänner inte in magen hur mycket jag än skulle vilja.










5 kommentarer:

  1. Lina, det är ingen som ska störa sig. Tvärtom. Man ska se upp till dig som vågar visa dina "svagheter" med syfte att komma vidare i din utveckling. Att ta steg framåt och utvecklas gör alltid att vi blir bättre människor. Och med det sagt menar jag inte att du skulle bli en bättre människa än vad du är idag för att du går ner i vikt. Det är inte det jag säger. Däremot kommer utvecklingen du går igenom inuti leda till att du blir bättre. Och starkare som människa. Förstår du vad jag menar? Jag säger inte att den som är smal är lycklig. Jag säger att den som vågar vara svag och sedan komma vidare har möjlighet att bli lycklig(are).

    Jag tycker att du kämpar på oerhört bra och gillar det faktum att peppet peppar :) Men kom ihåg att det är DU som gör jobbet. Ingen annan. Glöm därför inte bort att klappa dig själv på axeln. Ser fram emot morgondagens utvärdering. Kram på dej!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Cilla! Dina ord värmer och det är tack vare dig jag vågar visa mig aom jag är. Och hör och häpna, jag har blivit mer nöjd med mig sen sen peppveckorna startat! Du har förändrat mitt liv och säkert många andras liv också. Lite av en nystart! tack! stor kramen

      Radera
  2. Du är så fin Lina. Jag tror på dig.

    SvaraRadera
  3. Du är skit duktig lina, kämpa på :) / emelie

    SvaraRadera