2012-01-30

Utvärdering v.3

I min värld blir det vecka 3, i peppveckornas värld v.4. Jag kom in lite sent.

Nåväl, är ni spända? Kanske inte, men ja ä!
Vikt:-1,8kg
Mått: -3cm i midja

Det här är helt underbart! Innebär -5,9kg på 3 veckor! Trots vinfusk
i lördags. Men seni, håller man sig till vinet..skippar allt tilltugg och tar nya
tag direkt när man vaknar på söndagen så går det ju helt ypperligt! Inget
o ha dåligt samvete över det inte!

Måste bara tacka Cilla! Vilken underbar människa du är!
Jag har väl aldrig skrivit så mycket om mat, vikt och träning innan.
Du har fått mig att tänka annorlunda, att ta till vara på livet. Våga chansa,
våga va stolt över den man är! Alla är olika, alla är fina på sina sätt!
Du har förändrat min livssyn på ett hälsosamt liv, jag är säker
på att du förändrat en hel del andras liv också!
Du är en inspirationskälla som jag bara vill rikta ett stort tack och en stor
kram till!

1 kommentar:

  1. Men Lina, tack :) Jag blir helt tårögd. Inte bara för dina fina ord om mig som värmen långt in i kroppen utan också för att du ser på dig själv på ett annat sätt. Vi alla är ju värda att tyckas om, trots våra "svagheter". Jag är jätteglad för din skull, att du vågar visa vem du är! Fortsätt att kämpa på och FASIKEN vad duktig du har varit!

    Kramar!

    SvaraRadera