2012-01-10

Kaos-mage ala Cissi.

Sist jag gick på och skulle prova GI blev ja magsjuk eller så ballade


min mage ur helt. Det är olöst.


Nu ger ja det ett försök igen, jag är en riktig potatis och mackoman och skulle


behöva få i mig mindre mjöl. Det kommer säkert bli ett rent helvete, men jag har inte lagt några lovord till nån om hur länge jag ska testa. Men ja ska helt klart ge det ett försök.




Har ju också som Cilla en riktigt "kaosmage". En mage som egentligen behöver vettig mat, 24h om dygnet och aldrig kan den unna sig en pizza, en chipspåse eller godis utan att magen ballar ur och jag får gå med en "Perolof" i magen som ja brukar kallat.


Det är ett helvete, ett rent helvete.




Nåja dagens kost har hittils bestått av ägg och vitkålssallad.


(Jag kommer få ett rent helvete ikväll...eller Niklas kanske? Sura fiser är på g..)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar