2012-01-10

Krattan.

Oh jag skulle inte skrivit nåt igår om att Malte endast behöver
sova middag en gång för "ååh så länge han sover då"
Kvart över sex vaknade han imorse. Iofs........somnade han halv sju igår
så det fattar väl jag med att han är pigg. Men hans mor somnade inte halv sju...

Nog ja.

Idag ska vi åka in till stan en sväng. En kaffe hos Jossan och sen ska ja hämta
mina glasögon. Spännande...Har även drösvis med loppissaker jag ska lämna.

Skickade efter från Ikea igår...Jag "glömde" sist att köpa ytterligare en vit
bokhylla till Maltes rum, perfekt o ha leksaker i. Och frakten låg bara på 95:-,
då tänkte jag att det blir ju fan dyrare o åka upp så ja bara go for it!

Annars? Malte är snorig upp över öronen..Hostar som en karl, slemmar
som en padda. Lifes fine!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar