2012-01-16

Lättad, glad och äntligen...

Äntligen tog jag tag i en bidragande faktor till min panikångest.
Jag kollade upp min leverfläck mitt på huvudet. Den har på 5 år vuxit och
är numera än mjuk knöl.
Det va väl inget farligt med den...Godartad och jag skulle kolla upp den
2 ggr om året bara. Dock hade jag inflammation på bägge hörselgångarna(tops-frälst),
har de senaste månaderna levt i ett eko och hör pulsen i huvudet hela tiden.
Fick antibiotika mot det så hoppas att det också ska lossna.

Kom hem till barnvakten morfar/pappa, de satt bägge två och sov
i ena fåtöljen. :-)

Min dåliga uppdatering kan ni nu förstå har uteblivit pga nervositet och
inte haft annat i huvudet än den där baskade leverfläcken...

Imorgon är det Maltes tur, då blir det återbesök i Vvik.

Viktmåndag efter första GIveckan. Återkommer senare med resultatet.

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar