2012-01-16

Viktupdate.

Det är ändå skönt, detta ser ju jag som en dagbok. En publicerad dagbok
som mina vänner kan läsa....+ en del andra nyfikna rävar också såklart!
Här skriver jag ju allt...Därför känns det även skönt att ha dokumenterat
hur mkt man går ner i vikt och vilka dieter man provar osv. Här kan ju
kan gå tillbaka sen och läsa mina framsteg. Nåväl...

Idag visade vågen på -2,8 kg sen i tisdags. Måndag är min vägningsdag
men eftersom jag bytte batteri på vågen först förra tisdan så "började" jag då.
Jag är helt klart nöjd med första veckan, som vanligt är det alltid vattenförlust
till en början men när man ser resultat som detta vill man bara köra på!
Jag vill ens inte prova en macka för att smaka hur gott det är...Jag är heelt inne!

Nån annan som vill hänga på? Bara o kommentera isf kan ja berätta hur ja gör. :-)

En annan rolig sak är att Janne Strömsten hörde av sig till "en person" idag
och frågade om jag Lina Hassinen skulle ta över cafét osv.
Roligt att det sprids att jag vill! Men det är lång väg kvar, fortf bara en dröm!

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar