2012-01-12

o för det andra...

Låter han som ett tröskverk igen, jag trodde minsann att 3 månader med kortison
skulle få han att bli bättre när han blir förkyld. Men nu har det vänt igen.
Skönt att det är återbesök i Vvik nästa vecka..

Idag vill jag inte gå ut, vadå regnrusk? Hoppas innerligt det blir bättre
under dagen. Men jag skulle behöva städa så det skulle inte göra något.

Ska ju hellst inte va ute med Malte när han är så pipig heller, för vi som
lider av astma eller har svårt att andas...Det är ett helvete och skifta klimat
och gör allt värre om man är inne i värmen, går ut i kylan..in i värmen...ut...

Nåja! Imorgon är det fredag, så jävulskt skönt. Som planerna ser ut nu
ska jag åka in och gå på stan med Sandra. Men är lillkorven lika pipig imorgon
har jag inte så mycket annat val än att stanna hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar