2012-01-13

T.G.I.F!

Herreminje vad skönt med fredag. Det blir en sysslosatt helg, Jennie kommer
hit på middag imorgon. Vankas fläskfilégryta! Söndag blir det att åka in till
Lina aka.Kreathörn och fota lillprinsen! Hoppas det går alla tiders. :-)

Vi har annars varit vakna sen kl 05, den här förbaskade hostan är ett skit!
Bästa Mormor lovade att hon skulle kolla på apoteket i Kisa om det fanns
nån hostmedicin.

Laddar upp inför kommande vecka, mycket på schemat.
Måndag: Läkarbesök för min del och Niklas ska till Kista så blir en lång dag innan man får se honom.
Tisdag: Vvik och barn med Malte
Onsdag: Jobba
Torsdag:Förbereda helgens bokade pippi-tårta
Sen är det helg igen... Snart är det 1 feb och jag ska börja jobba på riktigt,
längtar...för fy så skönt det kommer bli o komma hemifrån mer än vanligt!

Min första GI vecka har gått helt fantastiskt bra, känner ingen hunger.
Jag går ner....jag är på g!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar