2012-01-23

Peppning och spyer.

Idag vaknade vi med blandade känslor! Jag såg redan på Maltes morgonbestyr
i blöjjan att det här är inte helt hundra. Det räckte med en flaska välling och 5 min
så va allt uppe igen. Han kräks tom minsta vatten han får i sig... Vadan detta? Aldrig varit
med om maken.

Nåväl! dampidampdampi....Här kommer utvärdering av peppveckan och målsättning
inför nästa!


  • Vågen visade besviket "bara" -0,5 kg...Dock märker jag på min ankstjärt att cm har det nog försvunnet, ångrar att jag inte mätte från början. Men jag är nöjd, ett minus är ändå ett minus. Jag har slarvat, jag hade fest med ETT mariekex i lördags som ni vet. Men de va värt det, så fantastiskt gott! Jag har varit ute och gått MINST 1 timme varje dag.. Jag har skottat snö, gjort situps. Jag har legat i som aldrig förr. Räknar med mer resultat nästa vecka.

Målsättning för kommande vecka är givetvis densamma. Minska på vågen, samma träning om inte ännu hårdare. Jag är med nu, jag är pepp. Känner ni peppet?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar