2012-01-23

Träningsvärk från h...

Niklas och jag körde grannsamverkan igår! När vi vid nio gick ut och
skulle skotta bort den sista snön som kom passade vi även på att ta våra 3
grannars uppfarter med. 40 min tog det och man kan säga att det känns i benen
och armarna idag! Men Malten och jag har varit ute en sväng och gått iallafall.
Kör man med pulkan där det är som mest snö, blir det tyngre...=mer träning. ;-)

Jag blir andfådd, och träna upp ett flås efter att man har rökt..Det tar fan
sin tid. Dock kan ja inte tänka mig tillbaka för ett år sen då jag vägde 104 kg och skulle ut o gå..
Jag minns fan knappt att jag va ute, men ja börja ju nånstans. :-)
Idag väger ja 89 och mitt mål är ju och va under 80 till våren. Typ 76-78kg.
Sen skulle jag va hyffsat nöjd tror ja, eller nöjd är man ju aldrig.
Håller på att läsa en "bygg upp din självkänsla" bok så men hjälp kan de bli kanoners!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar