2012-01-28

Pumpen eller inte...

Om jag har beslutsångest? Att jag har. Men jag ska gå...

Mina små hjärnspöken ni vet...som ställer till det med panikångest och
fan och hans moster gör så att ja blir nervös.
"Tänk om det är för mkt folk och ja får panik där?" "Tänk om ja måste
gå på toan i ett hus jag aldrig varit i förut?" Ja ni hör ju.

Jaaa men va fan...är väl bara att ja åker hem då om det blir så jävligt.

Men det är svårt o förstå om man inte lider av panikångest själv.
Men jag tar små steg tillbaka till ett normalt liv igen, kanske ja tom
kan köra i mörker snart igen utan o få panik?! De tror ja dä! :-)

Min största fråga inför kvällen är...går det att gå i ett par höga klackskor
bort till pumpen utan att man slåt halvt ihjäl sig på fyllen.
Ja den som lever får se!

Så efter 5 kg på 3 veckor ska jag nu ta mig en utekväll utan att
få dåligt samvete, men ja håller ma till rötjutet!

Skål!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar