2012-01-29

Skallebank och söndag.

Den här nucka va som sagt ute o svängde sina lurviga igår! Men dåligt samvete och en mage som va lite kaos trodde jag kvällen skulle sluta tidigt men....tror vinet gjorde susen minsann
för vilken lyckad kväll det blev! Jag dansade som aldrig förr! Såklart...ja va ju tvungen och
göra nåt för mitt dåliga samvete och hör och häpna...Ett halvkilo bort på bara en dag.
Det blir en rolig invägning imorgon...är peppiuringen på ännu en peppvecka!

Det blir en intressant kommande vecka, jobbet väntar på onsdag. Ska bli så skönt och komma igång igen! Inte den här nervösa känslan längre..utan jag vill!

Idag blir det kalas för mormor 76 år. Pannbiff och lök står på menyn, blir en bra bakfyllemat!

Frukosten bestod av kaffe, en smoothie, ett ägg och en bit LCHF köttfärspaj sen gårdagen.

Jag är laddad!

ps. Malte är inte så dum ändå, nio fick vi sova till idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar