2012-02-01

The big day.

Nu ni 1 februari och livet leker!
Idag är det dax för lillprinsens första tandläkarbesök, hur nu dom
tandisarna ska få den lilla munnen och öppna sig då jag inte kan se bissingarna knappt.
Blir ett roligt äventyr.

Sen bjuder Sandra på lunch! Smaskens, gulle där hade tänkt på mig och
kommer göra LCHF lunch till mig, det är fanimej lyx! :-)

Sen blir det i princip bara hem och vända, ta hand om tvätten och laga mat..
för sen är det dax för jobb. Ett jobbpass mellan 17-22.30, jooo lite nervös
är jag allt! O varför i hela fridens skull då för? Det vet ja inte, det är bara det nya jag. :-)
Men Jossan min fina kommer jobba i köket, allt blir liksom lite lättare då!

Nej mina fina vänner, badrumskort får ni imorgon..Det har liksom inte hunnits med!

BTW. Hur många är ni egentligen som går på LCHF?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar