2012-02-22

Usch.

Usch vilken tråkig dag, 4grader och storm ute. Vi va i princip bara ute och vände förut.
Madde och Calle skulle kommit under förmiddan, inte kommit än...
Börjar tro att di inte lever! Skämt o sido, men finns nog inget värre
än att gå och vänta på att nån ska komma och de aldrig kommer.

Jag skulle kunna gjort massor. Man vill ju inte starta för stora projekt heller, ifall.

Malte är lika uttråkad som jag, jag har hällt i han minst 3 flaskor välling ihop
om att han kunde sova lite. Men tjing på dig morsan den lätta gick han inte på!

Nu vill jag att klockan ska bli fyra.
Hoppas det är lite mer rush än i måndagskväll.
Det är ju trots allt eliten som jobbar ikväll. Sandra, Jossan o jag!

1 kommentar:

  1. Hej Lina!
    Såg din kommentar på bloggen:) Måste börja med att säga att jag tycker du är skitduktig som kämpar med din viktnedgång och heeeela tiden gör framsteg, grymt kul!!!
    När det gäller magen ska du precis som du sa undvika situps, däremot alla övningar som jobbar statiskt med magen är toppenbra och det hjälper dina magmuskler att växa samman igen. Plankan är världens bästa övning, du kan göra den mot en vägg i början, på en stol, du kan stå med handflatorna istället för underarmarna i marken. Det finns en del variationer, så kör hårt, viktigt att du ör rak i kroppen och inte svankar ett dugg, du vill ha ryggen frisk;)
    jag har just nu ett errbjudaande där man får ett skräddarsytt träningsscheema för 399:- (ord.600:-), bara att höra av dig om det skulle vara intressant!
    Kramar

    SvaraRadera