2012-02-22

Visa eller inte visa...

Godmorgon mina vänner! Hoppas att ni vaknade på samma sida som jag idag! Eller nej eller jo. Känslan när man går på LCHF och inte har ägg hemma är inte OK, jag stekte mig ett paket bacon och tänkte moffa i mig det.....det blev bränt, jamen hur ofta?!?! De blev inget bacon och jag fick ta en bit av gårdagens LCHF kladdkaka, vilken frukost va. Nej... Jag håller på att gå ihjäl just nu, jag skulle döda för en flötig jävla kebabpizza, en godispåse på 2 kg och 1,5 liters cola...Vad nu detta? Jag skyller på att lingonveckan är på ingång... FY och skäms på mig!


Malte äter macka, dricker fil och mixtrar med fjärrkontrollen. Jag sitter här i mina pyjamasbyxor som jag inte ska lämna förrän ja ska åka till jobbet. Madde och Calle kommer om ett tag och dom får helt enkelt gilla läget! ;-)




Jag blir så sugen och visa magen...Blev så sugen på att hänga med Jennifers magmånader

men efter att ha sett bilderna på magarna kände jag liksom "Vad har jag att komma med?" "En mammamge med lite häng, bristningar och allmänt oskön" Jag önskar jag hade vågat bara för att... Men så känner jag att...nä jag vet inte!

Jag är impad av alla magar som lyckats krympa ihop efter en förlossning.

Men alla mina magmuskler försvann och åkte till USA eller nåt för här är dom inte.

Nån som har tips för en svullen hängbuk? Träningstips alltså, för SITUPS ska tydligen va de mest onödiga man kan göra i mitt läge.

2 kommentarer:

  1. Du ä så j....a duktig, vet hur du kämpar på..puss mam !

    SvaraRadera
  2. Situps ska tydligen vara det sämsta när man har varit gravid just för att musklerna delar på sig. Olga säger att man ska köra plankor av olika de slag. Införskaffa dig en boll och en matta och gör plankor. Raka, sneda, på knä, på tå med boll. You name it. Och Herre Gud, skäms inte för din mage. Alla har olika förutsättningar och ser olika ut från början. Du jobbat ju framåt för att det ska bli "bättre" och för att du ska bli mer nöjd med resultatet. Jag är säker på att du kommer att få till en fin mage du också. Stärk muskulaturen i magen, core, och fortsätt jobba med att bli av med fettmängd så kommer magen att styra upp sig med tiden. Det viktigaste är att ha tålamod och inte ge upp. YOU CAN DO IT! Kram på dej

    SvaraRadera