2012-03-31

Fina ni!

Åh vilka fina kommentarer jag fick igår.
Sonny stannade mig när ja va på väg till affären och sa "Men herregud Lina vart ska du försvinna?"

Haha. Det är alltid lika roligt. Synd att man inte ser det själv bara. Eller jo klart som sjutton man ser framstegen men man känner det ju mest på kläderna. :-)

Det är inte bara utsidan som räknas, nej givetvis inte. Men visst sjutton vill man se bra
utåt till också. Jag är nöjd nu, jag skulle kunna vara nöjd. Men jag vill hellst ner till 69.
Så jag kör på...Det får ta sin tid, jag håller er uppdaterade. Jag räknar att hellst va imål
till slutet av maj. Första delmålet 72kg ska va nått siste april. Peppa!!

Niklas o Daniel är snart över gränsen inne i Sverige igen..dom hade handlat satan
så kan räkna med att bilen går duktigt tungt hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar