2012-03-30

Tack Cilla!

" Cilla Mar 30, 2012 08:54 AM
Jag vill också passa på att säga att du inte bara är vacker på utsidan och också har en otroligt fin insida. Det är lätt att fokus hamnar mkt på det yttre när man genomgår en sådan resa som du gör. Jag hoppas att du vet hur fin du är. KRAM! "

Jag blir helt rörd. Jag vet inte vad jag ska skriva...

Cilla har fått mig att bli en ny och hälsosammare människa.
Även att jag vet att jag kunde ha klarat det själv....MEN Cillas pepp
och all kärlek har fått mig att kämpa ännu hårdare och verkligen kunnat nå mina mål!

Tack Cilla, även att jag inte umgås med dig så jaa du är en sån otrolig människa!
Du har gett mig så mycket!

1 kommentar:

  1. Oj, nu blir jag helt rörd! Jag tycker verkligen att det är så härligt att människor kan peppa varandra och kämpa tillsammans som vi faktiskt gör. Det är som ett peppnätverk man aldrig skulle vilja vara utan. Och om jag har gjort skillnad för en enda människa ska jag aldrig sluta att försöka ge energi :) Älsk på bloggvärlden! Kram på dej

    SvaraRadera