2012-03-30

Fredag mina vänner.

Godmorgon sötnosar! Om jag är trött? Ja ni ser ju bilden, ögonen kunde nog inte va mer rödsprängda, ser ut som ja supit i 5 år och aldrig fått sova. TYP VA!

Men till jobbet kom jag, mötte 2 älgar, Göran o Hasse, dom sprang i kapp ma vid väggrenen, morsade och sprang in i skogen! Det är så trevligt o få sällskap sådär på morgonkvisten tycker jag!

Ikväll åker mina belovedes till germany. Ja min sambo och min bror!
Får hoppas dom slipper ovädret som ska dra in! För annars finns det en Lina
hemma som sitter på helspänn och förväntar sig att dom ska höra av sig en gång i kvarten för att säga att dom lever. Men det är visst bara jag som hatar o köra i oväder...

Det blir fredagsmys med Emelie och Theo ikväll! Det kallar jag KVALITÈ!

Ha en underbar fredag alla fina! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar