2012-03-10

Finingar!

Hej på er finingar!
Vi körde en tredje gången gillt inatt (I hope), jo Malte va vaken inatt också
och det blev inte alls mycket sömn. Därav dålig blogguppdatering idag? Vi är liksom
som 3 lik här hemma...Malte har även börjat bajsa vatten och kräkas.
Jag vet inte om det är ytterligare en magsjukeresa på ingång eller bara tänder?

Varpå detta vågar jag inte chansa att gå till Pumpen ikväll, jag vill jag trånar jag vill.
Streaplers, som jag väntat och längtat! Men ja kan nog hoppa upp o sätta mig nånstans,
för med min tur är det säkert magsjuka vilket efter en kväll med vindrickande slutar
med toaletten. Så nej, jag vågar nog inte.

Får bli en familjekväll med Mello och goda tilltugg, kanske en drink som är gjord på:
1 liter vatten
ett stycke kolsyra
några droppar citron

Tilltuggen:
Ett stycke luft
En briebit

Det är ju såhär va, när man är som jag och har 5 kg kvar så ska man minska
matintaget och träna mera för att nå sitt mål...Enligt (Katrin) vilket är vad jag gör.
Men å andra sidan kan jag inte minska mer än vad jag äter nu då min magsäck
krympt nåt kopiöst.

Tack för mig hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar