2012-03-09

God morgon!



Tidsinställt inlägg in da shit som man säger.

Inatt ville Malten va vaken mellan 01-04.

Det kändes inte helt OK då man skulle upp en halvtimma senare.

Men vad gör man? Niklas gick upp och även att jag blev "själv" så somnar man ju givetvis inte om lika bra när man hör dom.
Nåja, fredag äntligen! Jobbar mysfrukost. Imorgon blir det tjejfest och kanske en sväng till pumpen för att svänga dom lurviga? På söndag kommer svärmor och Öjje på besök.


Det är en sånhär planerad helg som jag inte gillar egentligen.
Men nångång ibland är det OK.


Som ni ser på bilden är mitt sista delmål nått och det var att komma under 80.

Nu kämpar jag stenhårt dom sista kilona.

3 kommentarer:

  1. Grattis!!! Jag grymt imponerad av dig;)))) Kram Carina

    SvaraRadera
  2. Jag är också grymt imponerad Lina :) Heja dig!

    SvaraRadera