2012-03-25

Underbara söndag!

jag på bandet imorse.


En underbar solig söndag! Jag bara befarar över att detta är sommaren och

att det blir en pissig sommar bara för det. Alltid dumt när värmen kommer för tidigt.

Dock blåste det anus i förmiddags och det va faktiskt lite kallt.

Niklas åkte bort till pappa fö att vaxa och byta däck på finbilen! Jag o Malte tog vagnen bort och jag sövde Malten rätt fort för jag längtade efter att ställa mig på bandet och riva

av några kilometer! Som ni ser på bilden, en sliten osminkad morsa som tyckte timmen inatt kunde stannat där det borde va...Men den bjur ja på! Jag körde 2km jogging och 2 km PW.


Svettig som en lök klev jag av. När sprang jag sist liksom? Men det är ju en annan femma.

Nöjd är jag med dagen, nöjd med maten och nöjd med motionen.


Jag vet dock att morgondagens utvärdering inte kommer va så bra, med bitchvecka

på ingång känner ja mig gravid i 5 månaden och svullen som en svulst.

Men det är väl sånt man får räkna med är ja rädd. Så länge jag står still på samma

siffra som förra veckan är jag N.Ö.J.D.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar