2012-03-26

Utvärdering måndag.

Jag skrev ju igår att det nog inte skulle bli nåt bombarresultat idag direkt.
Herregud va wätt en kan ha?!
Nåja -0,4kg på vågen och -2cm i midjan. Det är ju bra ändå.
Så länge jag inte går uppåt är jag nöjd. Så jag är nöjd.


5 veckor kvar. Vadå 5 veckor kvar? Jo 5 veckor kvar med strikt LCHF mat
och träning. Sen den 1 maj ska mitt mål va nått, är det tänkt.
Då ska jag vara nere på mina (hellst) 71kg, och det är faktiskt inte omöjligt!
Jag kör stenhårt.

Sen är det tänkt givetvis att jag ska fortsätta med LCHF mat MEN ta ett potatis
till maten och ta mer än 1 chokladbit om jag vill. Jag kommer fortsätta med
träningen som jag gör nu bara att man kan "unna" sig mer men med måtta.

Innan jag börjar jobba fullt den 1 sep ska jag va nere under 70 men
det tar vi då! Nu är nu och då är då.

Morgonpromenaden är avklarad på 50 min. Malte somnade på vägen...
Det är också tur det finns vänliga själar runt om här för jag hade mina
solbrillor på mig och ja mina glasögon så fint i vagnsfacket. Säkert i behåll tänkte jag.

Bara det att när jag väl kom hem och skulle ta på mig glasögonen var dom borta, kaputt.
Jag såg tusenlapparna fladdra förbi ögonen och bad pappa så snällt ta varvet runt
Gullringen för att kolla...Inga glasögon. I samma sekund ringde Emelie och sa
att en snäll Skanska-farbror hade hittat dom utanför Skanska. TACK!

Så nu ser jag igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar