2012-04-30

Amazing! Utvärdering...0.0

Vågen bara skrek på mig imorse...Hörde liksom ett "LINA SKYNDA JAG HAR EN PRESENT!"
Jag ställde mig på och slog upp mina blå, -1,5kg! Helt amazing.
Mätning sker nästa vecka, var fjärde vecka känns bättre än varje. Hehe.

Idag börjat peppet! Jag lovar er att jag kommer peppa minst lika mycket som värdinnan herself!

Mina målsättningar:

  • Inget mjöl & inget socker. 
  • Va nere på målvikten 68kg. 
  • Försöka skaffa lite muskler på min kropp.
  • Bli ännu mer hälsosammare och det viktigaste, försöka njuta av livet varje dag. Det finns så mycket som kan hända på 1 sekund. Så njut mina vänner! Gå inte omkring o va bittra. 

2 kommentarer:

  1. Älsk på peppet Lina :) Du är ju för tusan lite av en peppdrottning själv numera. Härligt att se!

    Din målsättning ser bra ut. Genomtänkt och rimlig. Det där med att njuta av livet och fokusera på det som är positivt är något vi alla behöver jobba med. Fint att du har med det i din målsättning. Och tänk så mycket som har hänt med din kropp och din personlighet den här tiden. Din energi är helt underbar :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Cilla! Ja jag hoppas folket lär sig att ta till vara på livet lite mer. Pepp på den! Kram:-)

      Radera