2012-04-29

Vårens stora dag!

Kom våren, kom skratten, kom tårarna om natten!


Lalehs, Vårens stora dag! Den här låten gör så det spritter i mina små peppsugna ben! 


Detta får bli min inspirations-pepp bild till Er! Kom igen nu, det här gör vi tillsammans. Tillsammans är vi starka. Har ni 5 kg ni vill gå ner, eller har ni 30 kg som jag hade från början? 
Missa inte detta hos Cilla.  
Anledning till att jag vill att så många som möjligt ska vara med är att Cilla är en underbar människa, en mer kärleksfull och peppande själ hittar man aldrig! Hon är liksom allt och lite till! 

Nu ska jag gå och se mästarnas mästare o peppa mig själv lite till.
Imorgon kör vi stenhårt! 

okej, jag avslöjar en av mina målsättningar inför dessa 4 kommande veckor. 
  • Jag SKA vara nere på min målvikt, 68kg. (men det visste ni ju redan för det är ju det enda jag tjatar om) 
Jag har sänkt ytterligare 1 kg, varför-räcker det inte nu undrar ni? 
Jo det kanske det gör men ja vill aldrig mer över 70 så då känner jag går jag ner till 68kg gör det liksom inget när jag börjar träna om ja bygger upp ett par kg muskler. Bra tänkt va? Tycker jag iaf. ;-) 
 

1 kommentar:

  1. Jag blir gråtmild. Du skriver så fint om mig <3 Tack!

    SvaraRadera