2012-04-13

Äter ni nåt?

Jag ska villigt erkänna att idag är jag så förbaskat godissugen. Jag har faktiskt ätit en bit mörk toblerone.
Men jag kände liksom att kan jag hålla mig till det så är jag glad.
Jag är givetvis fruktansvärt godissugen fortfarande men jag försöker med allt, Finn crisp, smaksatt vatten, borsta tänderna...you name it. Men kan jag hålla mig från alla andra frestelser ska väl detta va en bagatell.

Middag idag blev grillat...Det blev två grillade kotletter, stekt vitkål, beasås & honungsmelon.
Stekt vitkål kan va det godaste som finns, har ni testat? Det funkar till allt och är super!

Det spöregnar ute vilket gör att jag drar mig för att gå på promenad. Visst jag skrev för ett tag sen, det finns inga dåliga väder blablabla...Men när det räcker med att man sticker ut huvudet och ser ut som en dränkt katt, då går jag inte ut frivilligt. Så de så.

Det gick bra o jobba! Som alltid, nu jobbar jag inte förrän nästa onsdag och då blir det NN med min fina Lena!

Nästa vecka är det även dax för Ullared...tror ni jag suktar, längtar och stönar?
Japp, förstår inte varför. Alltid samma sak...man går igenom listan om o om igen.

Att det ska va så förbaskat kul att förstöra pengar.

2 kommentarer:

  1. Jag vet, så sjukt roligt att åka till Ullared :) Heaven on earth. Jag har också väntat hela dagen på att det ska sluta regna för att springa, men känner mig inte alls sugen på att blir genomblöt innan jag ens blivit svettig. Så jag drar nog till gymmet ikväll istället. Men ja, du får väl göra lite hemmaövningar istället för PW? Det går att bli dyngsur att svett hemma också. Kram på dej!

    SvaraRadera
  2. Ja jag får ta ett pass här hemma när Malten somnat! Allt går ju om man bara vill. Det finns liksom inga hinder längre :-) Kram

    SvaraRadera