2012-04-13

Friday!

Godmorgon mina små fisar!

Tidig morgon, vaknade av en puff från Niklas, ett tecken på att alarmet gått för länge och
han tröttnat kanske? Hehe trött tjej tydligen...
Det är tur man inte möter många bilar på vägen in till jobbet för en ä ju inte i sitt klaraste
tänk direkt! Men frullen är framme och mina frukostgäster är på väg ner.

Ikväll blir det grillat hemma på ringvägen, ovanligt? Nä vi äter nog ta mä fasen grillat minst 2 ggr/vecka.
Dä ä gott för en LCHF:are som mig!

Hur går det för er alla som går på LCHF, minskar ni nåt? Tex Haja? :-)

Jobbar 5 pass till satt jag o räknade ut förut, sen är jag mamma-ledig igen.
Ska bli skönt o va ledig under sommarn när Malten är så stor så man kan hitta på lite!
Sen börjar ja fullt ut den 1 sep igen. Blir skönt o komma in i riktiga rutiner, Jobb-dagis-hämtning-middag-sova.......

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar