2012-04-20

Dä ska bakes!

Var ock hämtade ut ett paket förut! Föredrar att skicka efter bakingredienser, för det första finns alltid allt och för det andra är det såå mycket billigare. Vill ni kika in vart jag handlar så varsågoda. http://www.lchfklubben.se

Jag bakar just nu arraksbollar! Chokladen håller på att stelna, jag väntar ivrigt! Jag tror dom blir så här goda
så dom nästintill kn*ller i mun. Faktiskt. O blir dom så goda lovar jag Er att lägga ut receptet!

Dagens matintag:
Frukost: 2 st kokta ägg kaffe
Lunch: 2st finncrisp med gårdagensbiff skivad uppepå

Niklas grillar så givetvis blir det fredagsmys med grillat i eftermiddag.

Jag har dragit ner nu så jag bara äter ett stort mål om dagen sedan flera mellanmål.
Hoppas det kan lura kroppen lite.

Trevlig helg på er alla fina läsare! KRAM!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar