2012-04-17

Dagen D finally over.

 Dagens första vagn klar. :-)
 Bitchmode activated innan vi gick in! Ja jag vet inte varför vi ser ut som 2 spöken men...det blir väl så. ;-)
 Den här bilden förstår ni är super intressan...not. Fråg ma inte varför ja fotograferade vägen, eller ja det va nog snöstormen vi åkte igenom som försenade allting med 30 min. INTE ok o komma fram halv nio när det öppnar åtta. Bara så ni vet.
En trött men hyffsat snygg tjej som är redo hemma i hallen!

Trots oreda på foton ser ni ändå hur vi haft det! Det har varit en sånhär underbar svägerska-dag.
Vi har skrattat, kollat på märkliga människor och handlat. Vi har handlat trosorna av oss!
Det är helt sjukt va roligt det är att förstöra pengar. HELT SJUKT!
Niklas tyckte tom att jag inte kom hem med allt för mycket "skräp", då är det OK! :-)

Fick världens roligaste samtal i bilen hem, det är ju lite av en hemlighet. Eller egentligen inte.
Men det kommer bli en fräsig grej om mig, ja om mig LINA HASSINEN skrivet längre fram.
Håll utkik!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar