2012-04-16

Varför försvann du?

Vart försvann denna dag egentligen?
Det har liksom varit highlife från 09 tills nu! Full rulle med andra ord...

Moster Nenna va förbi med världens tuffaste sneakers till Malte! Snacka om att han lär va Gullringens tuffaste grabb här i sommar/höst :-)

Ja, jag fick sova till 09 imorse, det har väl i princip inte hänt sen han va 2 veckor..Vetts.
Men skönt var det.

Jag går mest och tjatar på att jag vill gå o lägga mig nu. Ja imorgon är det dax för Ullared, äntligen!
Som man kan längta till Ullared, det är liksom helt sjukt. Min budget känns liksom OK, sådär OK att jag kan köpa vad jag vill och att jag ändå inte kommer lyckas spräcka den. Då är det K U L.

Nej en promenad innan regnet kommer får det bli.

Om jag har missat nåt idag?
JA DET HAR JAG JU! Det är ju dax för Update!

Vågen stod på +-0... Ens inte ett fjuttigt gram upp och inte ner. Men det är liksom OK.
-2cm i midjan och det får jag väl ändå ta som ett ok för veckan som gott.

Jag satsar helhjärtat på minst 1 kg till nästa vecka! När ska det här målet va nåt egentligen?
Kroppen, skynda för guds skull..det är snart sommar ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar