2012-04-26

Du är vad du äter.

Ni missade väl inte Anna Skipper ikväll? Ren o fin LCHF-mat blev det till den
20åriga tjejen som va sockerberoende och vägde 120kg till sina 170cm.

Förr va jag den här som hatade Anna Skipper och i ren demonstration satt o vräkte i mig
varma mackor, godis o chips samtidigt som det gick på tv:n. Det är skillnad på det nu.
Nu liksom kan jag känna "Men va faan, varför har du låtit det gå så långt?!?"
Kan komma på mig själv att bli arg.
Det märks att mycket har hänt innanför mitt pannben under den här perioden.

Men det är min kropp, din kropp..Man bestämmer helt själv vad man vill stoppa i sig.
Men tänk er lite för...för min skull. Snälla :-)

Dagens intag
Frukost:
2 kokta ägg, 1 finn crisp, kaffe

Lunch:
Min variant på korvstroganoff

Middag:
1 dl köttfärssås & sallad
1 dl filmjölk med hallon


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar