2012-04-12

Frukost och Mr fever.

Godmorgon alla sötnosar!

Jag har kännt mig krasslig nu ett par dagar, ni vet tung i benen, kittlande ond känsla i halsen och allmänt hängig. Jag har tagit paus från även mina PW för att bli återställd, men det verkar som det brutit ut inatt.
Hujedamej, nu fick ja allt på en gång. Feber, ont i halsen och hängig. Det har inte jag tid med?
Jag som ska jobba imorgon, fixa i trädgårn i helgen och framförallt gå ner i vikt. 


Malte är också hängig, snorig och varm. Iofs va det nu ca 1 månad sen vi va sjuka så man kan väl inte räkna med annat? höhö.

Cornelia som kommer idag med och ska bli provsminkad inför balen. Jomen visst, panodil så är ja så illa tvungen o orka göra det lilla livet fint!

Hur är det egentligen med rask motion när man känner sig dålig, har ont i halsen osv?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar