2012-04-24

Vilken dag!

Pjuh, första gången jag sätter mig ner och tar det lugnt.
Den har dagen har bara rusat förbi!

En månadshandling hann vi med ikväll, Emelie tog Malte så svisch åkte jag o Niklas iväg till Hultsfred och fick det avklarat. Klarar vi oss en månad till ;-)

Bild på håret vill ni ju ha ja. Inte kommit så långt än, lovar att ni får det imorgon.

LCHF coach fick ja tips om idag? Kanske är något man skulle börja med?! Jag verkar ju kunna det jag gör, det ska gudarna veta :-)

Frukost:
1 kokt ägg på en LCHF fralla
kaffe

Lunch:
1 protein-drink (smakar precis som Pucko, tipsar mer imorgon)

Middag:
Pajen jag la upp recept på förut

Kunde ha ätit bättre, lite för lite. Men jag tar nya tag imorgon, mer ikväll orkar jag inte styra med.
Godnatt på er mina fina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar