2012-04-24

Vinterpälsen ska bort.

Godmorgon världen och godmorgon alla mina fina läsare!
Fick sova ända till 0815 imorse, det är länge med tanke på att Malten somnade redan vid sju igår.

Jag ska snart börja göra mig iordning för att åka in till stora staden och Winnie och klippa bort min vinterpäls!
Den stora frågan är om jag fortfarande ska vara mörk eller om jag ska gå tillbaka till det ljusa?
Ni kan ju räkna med bilder sen för att visa resultatet ;-)
Emelie ska vara barnvakt först och sedan kommer Madde o byter av. Det gäller o pussla ihop det bra!

Längtar till starten på Cillas peppvecka på måndag, ni hänger väl på?
-3,8 kg kvar. Jag räknar med att peppet ska ge mig en ännu större skjuts i rätt riktning så de bara gliiiider av ma!

Jaha och nu till er mer allvarlig grej...jag älskar ju era iklick på gillar! Men med 80 läsare om dagen så vill jag nu att ni avslöjar vem ni är! Det är alltid roligare för en bloggare att veta vem man skriver för.
Så kom igen, ett Hej dör ni inte av! ;-)

2 kommentarer: