2012-05-28

Fisen sover.

Fisen sover, inne på andra timman nu. Jag som skulle få lite gjort, jasså?
Nå vad har jag gjort undrat ni....tja, nätshoppat, sovit på soffan, ätit för mkt choklad.
Inget vettigt med andra ord.

Förundras fortfarande över bittra människor som inte unnar en annan människa glädje.
Hur kommer det sig egentligen att dom närmaste man har inte säger någonting om i mitt fal viktnedgången?
Familj och närmsta vännerna, det är ju dom man skulle hoppats ha stöttat en genom resan?
Ett "vilket bra reportage", visst det är roligt men svårt o säga "Va duktig du har varit"
Ja det är lustigt...även att jag inte ska ödlsa energi och gå omkring och tänka så gör jag det iallafall.

Det ringde liksom en dam från Silverdalen förut...helt chockad. Berömde mig och sa hur fin jag va, hur duktig jag varit osv. Frågade efter recept... ja hon hade läst om mig i VBY shopping. Det gör mig varm i hela kroppen!

Nåväl...Idag blir det Köttfärs&bacongratäng till middag, japp ni kan räkna med recept sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar