2012-05-28

Utvärdering vol.4!

Yes återigen måndag, det är för gött :-)
-1,5 kg ner på vågen idag. FANTASTISKT, om jag får säga det själv.

Det får va nog nu tänker ni? Lite till tänker jag. Men jag kör inte så hårt. Idag står jag på den
magiska gränsen 70,0kg, ja ni förstår. Till nästa vecka MÅSTE jag ju va under. Givetvis.
Sedan är min målvikt runt 66-67kg, lika bra o passa på när det går så bra?

Sedan har ni sett i mina Kostscheman att jag ofta äter kärleksmums, choklad osv.
Men det kan jag liksom unna mig för att jag har kommit så långt, givetvis är det fortfarande
minimalt med kolhydrater och jag gör allt efter konstens alla LCHF-regler. Men jag
känner ändå att jag vill unna mig. Jag vill inte sitta utan fika som igår på morsdag, jag vill också
ha något. OCH det finns nyttiga alternativ, tänka sig. :-)

NU, PW!

1 kommentar:

  1. Du är så sjukt duktig gumman och kul det där med tidningen :)

    SvaraRadera