2012-05-03

Milen i benen har gjort mig spak.

Uppförsbacke, nerförsbacke, stup uppför, stup nedför...med barnvagn. 
Varken Madde eller jag går så sakta av oss. Vi va som 2 spaghettikroppar när vi kom hem.

Den där fikan på kullen i kohagen med koskit är nog den godaste fikan jag tagit. Påfyllnad av vätska och kaffe gjorde susen! Jag ska inte ut o röra på mig mer idag, det räcker för idag ;-)
Kanske till och med ha en vilodag imorgon? Eh va?! Nä här finns inget som heter vila när man vill nå sina mål!
Så dä så! En promenad om dagen har aldrig nån dött av, där hör ni. Ut med er! :-) Ni sover så gott sen ikväll...

Det vankas panerad rödspätta med skagensås & sallad. Bild får ni givetvis senare :-)
och panerad sa du? Jaharu här gäller det o va påhittig minsann!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar