2012-05-30

Ser dubbelt...

Morgonen startade redan vid halv sju som vanligt. Att få sova längre är inte aktuellt...
Jag är så trött så jag ser dubbelt...Malte är redan trött och springer o drar mig i benen.
En kopp svart till så blir det PW med Maddo och Calle. Det ska väl få en pigg iallefallet..

Jag saknar vår bil! Snacka om handikappad utan bil, tur ä fick vi låna bästa mors bil till västervik
igår. På måndag är mitt liv återställt och jag kan ta mig nånstans igen. Hehe.

Min våg är inte riktigt med mig längre. Är min kropp nöjd nu? Jag kan liksom inte "lura" kroppen
med att äta mindre heller för att kicka igång, den står still. Jag kör stenhårt 2 veckor till för att försöka
uppnå 68kg målet, annars stannar jag. För jag är nöjd egentligen.

egentligen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar