2012-05-23

Wuw, solen lyser.

Solen lyser, i solen blir man trött. Fakta.
Känner mig helt tafatt efter en tidig morgonpromenad (lång) och sedan med skrik och härj
från Maltes sida. Idag senni lyckades hans nämligen välta ner en av mina 3 vita höga värda miljon krukor.
Inte miljon, men nästan. Ni fattar att jag älskar dom? Jaja... Splitter överallt. PLUS att jag precis hade
vattnat blommorna. Det resulterade i en blöt matta blandat med splitter överallt..

Det blev en stormoppning av golvet, hade jag ju inte räknat med direkt.

Nu väntar jag på mor min, hon ville ut o gå och givetvis säger man inte nej!

Jag längtar till måndag, lustigt? Jo lite, men då kommer jag verkligen ge er ett BAM RESULTAT!

Imorgon är det tänkt att jag ska in till Jossan och fika...Verkar bittert då ja förmodligen inte
kommer ha nån bil. Jag jobbar på saken... Tvätta 40 tvättar och hinna städa & packa inför helgens resa också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar