2012-06-30

F.E.S.T.

Japp idag har jag haft fest med mig själv.
Jag har liksom kännt ett enormt sug efter allt idag som jag undanhållit i dessa 6 månader.
Jag har ätit choklad, glass, chips, druckit rödtjut & päroncider.
Allt givetvis med råga.

Har hon redan fallit dit igen-tänker ni.
Nej-tänker jag. Jag tänker mer i banan -Jag fick unna mig för att jag va värd det. Mitt LCHF
försvinner aldrig och jag lär aldrig mer väga 105kg.Man får hitta den här gränsen ni vet.
En bit och inte mer och dit har jag kommit. Jag har en kontroll över mig själv nu
som är så skön att ha.

Jag är stinn i buken, så jäkla nöjd & längtar redan till morgondagens rundor.

Vi har varit ute idag, målat & lekt. Alla är nöjda, jag är nöjd, snart natten.

1 kommentar:

  1. Det är helheten som räknas. Du kommer inte att äta crap mer än någon gång i månaden när det finns så mycket LCHF-gottis att äta. Det är ju det som är lyxen med att vara i mål, att man KAN äta vanligt godis och annat man inte äter i vanliga fall då och då. För att falla tillbaka och börja gå upp kräver det en ansträngning och stor förändring i kosten på heltid. Tycker att du är stark som lade upp detta inlägget eftersom du vet att några kommer att tänka just som du skrev. Det visar att du vet vad du gör! Heja dig!

    SvaraRadera