2012-07-01

Bitterf*tta.

Jo lite bitterf*tta är jag idag. Jag vill också bli tillfrågad.

Eh va? Nä jag vet inte. Just nu regnar det, det ska visst bli åska också.
Bara för att Niklas tänkt skrapa klart huset så ska de bli oväder, månne!

 efter en helg är 2 sidor grundmålade. 
 fina grabbar på fotosession igår ;-) 
min fina bror-familj. 

Japp som ni ser går projekt-måla huset bra. Grundmålning är i full gång. Den gråa färgen kommer lagom till semester, tur vi vet vad vi ska göra i sommar. Yes! 
Försökte även ta lite fina bilder igår, med två trötta grabbar gick det väl sådär. Men fina är ni iallafall! 

Potatisen till laxpaketen står o kokar på spisen. Jag har hunnit byta gardiner, byta lakan, städa och tagit en PW. Dagen har bara börjat och jag vet inte vad mer jag ska kunna hitta på. 

1 kommentar: