2012-06-25

Kaos i magen.

Godmorgon världen och välkommen in måndag...

Den där svullna buken jag skrev att jag skulle rasta igår, jo det gjorde jag.
Men svullnaden har inte gått o lagt sig än, för stark tacos och för mycket grädde
igår misstänks det. Men jag behöver inte va orolig, det kommer ut lika fort.

Men det är knappt så man vågar sätta sig i en bil in till vimmerby. Ja ni fattar,
så illa är det. Men det är bara att gilla läget!

Sov iallafall som en gud inatt med fönstret öppet och regnsmatter mot fönstret.
Det ska regna hela veckan? Aha, ATT DET SKA. Försök o se det hela positivt nu.
Se till att göra saker som du annars en solig dag skjuter upp "bara för att det är fint väder".
Jag ska tvätta, gå igenom alla handdukar, jobbarkläder och diverse unket som ligger här o var.


Nån har gjort i brallan och det är inte jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar