2012-06-24

Löppass i spöregn.

Japp jag laddar inför ett löppass i ösregn. Du jesus så skönt det ska bli..
Efter tacobuffé och jordgubbar med grädde till efterrätt under kalas i Forsheda
är min mage som en svullen svulst och behövs rastas.

Vad tycker ni nu om frissen? En anonym gav mig en vink om att jag ALDRIG skulle klippt
av mig håret. Bryr mig inte så mycket men roligt och veta vad folk tycker ändån. :-)


Imorgon är det måndag igen (skönt), jag gillar vardagar och rutiner samtidigt som det är skönt
med helg. Ja ni förstår...Då är det dax för 1,5 års kontroll på BVC.

Nej dags för passet, annars kommer jag inte ut mer idag!

11 kommentarer:

  1. Jag tycker du passade bra i kort frisyr, jättefint!
    Följer din blogg varje dag, du är en stor inspirationskälla :-)
    Hälsn majjan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Majjan! Tack så jättemycket och roligt att du gillar bloggen. :-) Kram

      Radera
  2. skönt :)

    jag tycker du är superfin i håret! Kort o fräscht! :)

    SvaraRadera
  3. Jag tycker att du passade superbra i frisyren. Kul när man gör förändringar tycker jag.
    Hoppas de gick bra på löpturen!Kram ifrån Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Anna! Jo det gick bra men blöt blev jag :-) Kram

      Radera
  4. Jag tycker också att du blev skitsnygg i håret. Du vet att troll å rävar finns det gott om. Inget att bry sig om. You look good :) KRAM!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Cilla! Ja men kan dom inte bara hålla sig undaaan...:-) Kram!

      Radera
  5. Jag tycker också att du blev jättefin i håret,, jag kollar din blogg och för mycket inspiration, men jag är lite "äldre" och jag har svårt att gå ner i vikt, kanske därför eller har du något tips, jag äter 3 huvudmål men jag tycket att jag vill ha mellanmål också, kanske därför. Hälsningar Elisabet

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Roligt att du lämnar spår! :-) Mellanmål ska inte va någon fara så länge du äter rätta saker och verkligen äter ett helt mellanmål och inte går och småäter. Motionerar du? Annars kan det va orsaken till att du stannar upp. Kram!

      Radera
  6. Jättesnygg i håret! Kort ska det va!

    SvaraRadera