2012-06-18

Tack!

Tack för alla era fina kommentarer! Ni börjar bli bra på det här nu! Det gillas ;-)

Med den här bilden återigen vill jag bara säga att ta tag i era liv medans ni kan och det inte är för sent!

Har jag lyckats gå ner 36kg så kan alla det. Ja under förutsättningar att man kanske väger en bra bit över 90kg.

Även att jag så småningom kommer va i mål kommer jag fortsätta predika om LCHF, vilka vinster jag fått och vilken underbar livsstil detta är. Man kan festa, man kan äta gott...Man kan äta choklad.
Jag kommer fortsätta att alltid äta minimalt med kolhydrater. Så recepten tar inte slut...

De flesta "dieter" går ut på att man ej ska dricka alkohol, ej äta godis, bara äta sallad och bara träna. LCHF is da shit. Man kan göra allt... Man blir piggare, mer alert i kropp & leder...och inte tala om att man lär sig kolla vad all mat innehåller innan man köper den. Jisses vad det läs i affärera nu för tin.

Ni kanske sitter och tänker...Jag vill också va smal...Jag vill också gå ner i vikt...Jag vill också...

Bara go for it. Ni kanske är som jag allt eller inget. Då funkar det vill jag lova.
Efter 2 veckor försvinner sötsuget under förutsättning att ni skippar allt socker.
Får kroppen minsta socker så kickar den igång igen.

Jag satt en kväll i januari och bara tänkte "Att nej nu jävlar får det va nog..."
Dagen efter hade jag ändrat mitt liv fullständigt. Folk trodde inte på mig, folk retade med
godis och kakor och "Ska du inte ha en liten bit?" Det är sånt man får räkna med.
Det är då ni tar fram erat jävlaranamma att "Jag ska visa er att jag kan!"

Alla mår inte dåligt över att va överviktiga. Jag gjorde det...Inga kläder som passade, det krävdes 10st ombyten innan jag kunde åka iväg nånstans. Idag tar man på sig första bästa och allt sitter perfekt.

Jag tittar inte snett på folk som är överviktiga för där har jag en gång varit också. MEN jag kan
bli arg och besviken när jag ser överviktiga människor som vräker i sig godis och chips och inte verkar bry sig. Det är sånt jag måste arbeta med att strunta i och tänka det är deras liv men jag vill ju allas bästa.

Jag vill bara att folk ska inspireras av mig.

4 kommentarer:

  1. så fina o sanna ord! Du inspirerar många tror jag.... de hoppas jag!!

    Jag tycker verkligen att vi ska träna ihop någon dag :) hihi... eller varför inte en barnvagnsrace under en PW? :) Ja de tycker jag att vi ska ta tag i :)

    kramen <3

    SvaraRadera
  2. och du angående alla fina kommentarer, du har pli på oss ;) hihi helt rätt! puss på dig

    SvaraRadera
  3. Hej igen :-)
    Vill bara säga att jag är jätteimponerad av dej!
    Undrar oxå var det i januari 2012 eller 2011 som du började?
    Hälsn majjan :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mkt :-) Jag började januari 2012..:-) Kram

      Radera